איך מרגיש צזיום? – הומאופתיה במרחב ריפוי משפחתי

פורסם על ידי ב 18 מאי, 2014 בתוך מרחב משפחתי | 0 תגובות

 

צזיום הוא יסוד.

cesium1

מספרו האטומי הוא 55. בטבלה המחזורית הוא ממוקם שמאלה ולמטה, טור שישי ועמודה ראשונה.

הצזיום הינו יסוד מתכת עפרתי מאד ראקטיבי. זרוק פיסה ממנה לקערת מים עם קרח ו– "בום" – יש פיצוץ. מה שהופך אותו לידוע נובע מהיותו החומר המגדיר מהו "זמן אטומי".

לא ניכנס לזה.

יש תרופה הומאופתית מצזיום. התחושה המרכזית של מישהו הזקוק לצזיום תהיה: “אין לי את הכוח או היכולת לעמוד על שתי רגלי ולקחת על עצמי אחריות כלשהי".

מי שמרגיש ככה הופך לתלותי מאד, חסר בטחון עצמי ואינו יכול לטפל בצרכיו הבסיסיים.

באחד ממפגשי מרחב ריפוי משפחתי עם מטופל בן עשרה עצרנו לרגע את התהליך, ואספנו מהתיעוד (כל המפגשים מתועדים בכתב) את כל מילות המפתח שעלו במהלך המפגשים אשר מאפיינות את חוויתו הקיומית של הנער.

זו היתה תמצית הרשימה: הימנעות, אילמות, ניתוק, אין כח, מאמץ, קושי לבחור, איטי, כבד, תקוע, תלוש, קפוא, חסר מוטיבציה, תפל, מבודד, נבוך, מוותר, מתקשה לבד, צריך תמיכה.

"אוזני ההומאופת" שלי לא יכלו שלא לשמוע ולראות את הצבע והצליל שמאפיינים את הרמדי צזיום ברשימה הזו.

שקלנו את השימוש ברמדי הזו כעזרה לתהליך הריפוי.

בתהליך אחר של נער בו טיפלנו במרחב ריפוי משפחתי עלתה התמונה הבאה:

מתריס, רצון להרוג, מרושע, זעם, תוקפני, פחד גדול, דווקא, מעליב, שתלטן, מסתתר, אלים, פוגע, מעליב, חסר בטחון, מלא פחד, נאחז ולא מרפה. מאיים שיקפוץ.מדבר על עצמו כעל משוגע.

גם במקרה שלו נעזרנו בידע ההומאופתי לתהליך הריפוי שלו. התבוננות דרך ההומאופתיה שלחה אותנו לתמונה שמאפיינת רמדי ששמה סטרמוניום.

הרמדי הזו עשויה מצמח הדטורה, הידוע בכינויו "עשב השטן". 2 מנות של סטרמוניום בהפרש של שבועיים אפשרו קפיצת דרך משמעותית בתהליך ההבראה של אותו נער.

לפרטים ולתיאום פגישת התנסות ללא עלות וללא התחייבות

נשמח לתגובותיכם

תגובות

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *